مرکز خرید لوازم کامپیوتری بانکوک

جستجو در مجله گردشگری

گردشگری ا.م.ذ 08 بهمن ، 1402 5 دقیقه

مرکز خرید لوازم کامپیوتری بانکوک

یک از توریستی ترین شهرهای تالیند بانکوک می باشد که پایتخت این کشور  و از شهرهای پرجمعیت و شلوغ در دنیا می باشد که گردشگران زیادی در سال از آن دیدن می کنند.وجود جاذبه های گردشگری و تفریحی، معابد و مراکز خرید که در این شهر وجود دارد آن را به یکی از محبوب ترین شهرها برای علاقه مندان به تور تایلند کرده است. در این شهر می توانید از مراکز مختلفی که دارد مانند مرکز خرید لوازم کامپیوتری اجناس را با قیمت های مناسب تهیه و خریداری کنید.

مرکز-خرید-لوازم-کامپیوتری

برای آن دسته از مسافران تور تایلند که علاقه مند به کامپیتور و تکنولوژی هستند پیشنهاد می شود در سفری که به این شهر دارند ، حتما از مرکز خرید لوازم کامپیوتری دیدن کنند.  برای مسافرانتور بانکوک که قصد خرید ، نوت‌بوک یا به‌روزترین لوازم هستید Pantip Plaza یکی از بهترین انتخاب ها می باشد. از طبقه‌ی هم‌کف تا سقف پر از مغازه‌های کامپیتری و لوازم الکتریکی و حتی انواع لنزهای دوربین است. قبل از رفتن مطمئن شوید که زمان کافی برای گشتن در این بازار را دارید. Pantip Plaza مادر تمام فروشگاه‌های کامپیوتری در تایلند است. محیطی فوق‌العاده برای پیدا کردن لوازم کامپیوتری با قیمت‌های مناسب است. Pantip Plaza هم‌چنین کمی به خاطر فروش سی‌دی و دی‌وی‌دی‌های تقلبی بدنام است. این بازار هنوز بورس بهترین لوازم الکتریکی در تایلند است که به تعمیرات و امور دیگر هم رسیدگی می‌کنند.

مرکز-خرید-لوازم-کامپیوتری

مرکز خرید لوازم کامپیوتری Pantip Plaza در بانکوکواقع است.

 

### Pantip Plaza

Pantip Plaza یکی از مراکز اصلی خرید لوازم کامپیوتری در بانکوک می‌باشد.

 این مرکز خرید به عنوان بهترین مقصد برای خرید لوازم کامپیوتری، گوشی‌های نوت‌بوک و لوازم جانبی الکترونیکی شناخته می‌شود.

 محیطی فوق‌العاده برای پیدا کردن لوازم کامپیوتری با قیمت‌های مناسب و متنوع است.

 این بازار همچین کمی به خاطر فروش سی‌دی و دی‌وی‌دی‌های تقلبی بدنام است.

 Pantip Plaza هنوز به عنوان بورس بهترین لوازم الکتریکی در تایلند شناخته می‌شود که به تعمیرات و امور دیگر هم رسیدگی می‌کند.

 این مرکز خرید از سرتاسر دنیا تاجران را به خود جذب کرده و اجناس خود را مستقیماً به مشتریان عرضه می‌کند.

 

بنابراین، Pantip Plaza به عنوان یکی از مقاصد اصلی خرید لوازم کامپیوتری و الکترونیکی در بانکوک شناخته می‌شود و برای علاقمندان به فناوری و لوازم الکترونیکی می‌تواند یک مقصد جذاب باشد.

 

تماس فوری