معبد ساکت بانکوک

جستجو در مجله گردشگری

گردشگری ا.م.ذ 08 بهمن ، 1402 5 دقیقه

معبد ساکت بانکوک

تایلند کشوری توریستی با طبیعت و وساحل زیبا است که از قطب های گردشگری در منطقه جنوب شرق آسیا می باشد. پایتخت آن بانکوک از شهرهای پرجمعیت و توریستی در دنیا می باشد که از جاذبه های زیادی برخوردار می باشد. بخشی از جاذبه های بانکوک را معابد و مکان های مقدس آن شامل می شوند که از معروف ترین انها می توان به معبد ساکت نام برد که بیشتر مسافرانتور بانکوک که به بناهای قدیمی علاقه دارند در سفر خود از آن بازدید می کنند.

معبد-ساکت

معبد ساکت در کشور تایلند به اسم معبد کوه طلای نیز شناخته می شود و از بناهای تاریخی است که در سال 1467 میلادی ساخته شده است. کوه طلایی سالها بعد  در دوران حکومت پادشاه رامای پنجم به این معبد افزوده شد و یک تپه مصنوعی می باشد و یک چدی (نوعی معبد بودایی) طلایی نیز بر روی آن قرار دارد. مسافران تور تایلند برای بازدید اگر بخواهند از بنای زیبا دیدن کنند باید به بالای تپه بلندی که شهر قدیمی بانکوک قرار دارد بروند. این بنای عظیم در بالای تپه بلندی در شهر قدیمی بانکوک ساخته شده است. معبد ساکت بلندترین معبد در شهر بانکوک می باشد و منطقه ای است که گردشگران و مسافران تور تایلند می توانند از چدی طلایی بی نظیر پو کائو تانگ (Phu Khao Thong) یا همان کوه طلایی بازدید کنید.

معبد-ساکت

معبد ساکت

یکی از مکان‌های تاریخی و مذهبی مهم در بانکوک، پایتخت تایلند، می‌باشد.

 این معبد که به عنوان معبد ساکت یا معبد سوات پراخرام شناخته می‌شود، یکی از مکان‌های زیبا و آرام برای بازدیدکنندگان است.

معبد ساکت با بنای زیبا و معماری منحصر به فرد خود، یکی از جاذبه‌های گردشگری بانکوک محسوب می‌شود.

 این مکان مقدس برای تعداد زیادی از افراد مذهبی و گردشگران از سراسر جهان جذابیت دارد و می‌تواند تجربه‌ای فراموش‌ناپذیر برای هر کسی باشد که آن را بازدید کند.

 

تماس فوری